Dodání zásilky

Dodání zásilky
Způsoby přepravy
Všechny produkty jsou pečlivě zabaleny a odesílány se sledováním a pojištěním. direect pojišťuje každé hodinky na jejich plnou hodnotu a odesílá je s číslem pro sledování. Aktuální stav své objednávky můžete kdykoli zkontrolovat na svém účtu direect.Zásilky direect jsou svěřovány pouze nejlepším kurýrním společnostem, včetně DHL, DPD a UPS, které jsou lídry v oblasti expresních leteckých zásilek. Standardní doprava se vypočítá na stránce objednávky podle poštovního směrovacího čísla a země. Dodáváme do zemí EU, USA, Kanady a Velké Británie. Přepravní poplatky zahrnují cla a celní poplatky za zásilky do všech členských států EU, jakož i do Spojeného království, Spojených států amerických a Kanady.

Dodací lhůty
Odhadovaná doba dodání se u jednotlivých produktů liší a je uvedena v produktovém listu, pokud je k dispozici, na stránce objednávky, v e-mailu s potvrzením objednávky a také ve vaší vyhrazené oblasti v sekci "Objednávky" po zadání objednávky. Průměrné dodací lhůty se obecně liší v závislosti na destinaci a vybraném produktu. Před odesláním objednávky se zobrazí konečné datum doručení, které se odhaduje na základě cílové adresy zadané při objednávce.

Stav přepravy
Po odeslání objednávky obdrží zákazník e-mailové potvrzení od společnosti direect a kurýra, který zásilku převzal. E-mail obsahuje odkaz, který lze použít k nezávislé kontrole stavu zásilky. Ve vyhrazené oblasti je také možné kdykoli zkontrolovat stav objednávky a sledovat zásilku kliknutím na tlačítko "STAV ZÁSILKY".

Zásilku lze také sledovat přímo na webových stránkách kurýra prostřednictvím e-mailu, který zašle na e-mailovou adresu zadanou při podání objednávky. Většina našich objednávek dorazí včas. Může však dojít ke zpoždění doručení v důsledku událostí, které nejsou přímo zaviněny společností Directect nebo kurýrem (např. špatné počasí, kontroly ze strany úřadů).

Pokud vaše objednávka ještě nedorazila, doporučujeme zkontrolovat e-maily, které vám společnost direect zaslala. Pokud jste obdrželi e-mail o sledování zásilky, můžete se obrátit přímo na zákaznický servis kurýra, který zásilku převzal.

Pokud jste objednávku zadali prostřednictvím registrovaného účtu, údaje o přepravě se zobrazí v potvrzení o odeslání a v podrobnostech objednávky na vašem osobním účtu. Pokud naopak objednávka ještě neopustila společnost direect logistics do stanoveného data, měli byste kontaktovat zákaznický servis společnosti direect.